lauantai 16. huhtikuuta 2011

Converset, perusostoksia ja musiikkia

Ostin tänään Conversen tennarit, joista olin unelmoinut kovin pitkään! Värin valitseminen oli tosin vaikeaa, tykkäsin niin monista. Vihreä lukeutuu suosikkeihini ja punainen olisi trendikäs, mutta päädyin sitten lopulta näihin aniliininpunaisiin ja vein Spiritstoresta viimeisen parin sitä kokoa. >:D

Kuva vääristää väriä hieman, todellisuudessa hieman kylmempi sävy.


Ihana alelöytö Ginasta. Olin pitkään katsellut kyseistä hametta kaupan näyteikkunasta, mutta en löytänyt sitä koskaan itse liikkeestä! :D Lopulta löytyi sitten alehyllystä.


Ja lisää alelöytöjä, nimittäin ballerinat Hulluilta päiviltä. Minulla olikin etsinnässä käytännölliset perusballerinat, ja näissä on jonkin verran pohjaakin, minkä vuoksi ne ovat jalalle varmaan ihan hyvät. Kaiken lisäksi jouduin pulittamaan näistä vain muistaakseni kuusi euroa! Odotan vain innolla mikä niissä on vialla. :""D

Kuten mainitsinkin, ostin Hulluilta päiviltä myös Hurtsin levyn. Bändi on ehdottomasti yksi tämänhetkisistä suosikeistani, minua harmitti vietävästi kun heidän Suomen keikkansa sattui kisaviikonlopulleni!


1 kommentti:

  1. Olin juuri ostamassa nuo kengät mutta veit koon näköjään nenäni edestä. Mutta ihania ostoksia!

    VastaaPoista