maanantai 10. maaliskuuta 2014

MINIMA

Minulla ei tällä kertaa ole oikeastaan mitään erityistä sanottavaa. Esseekokeen jälkeen pää on vähän tyhjänä. Olin muutenkin jotenkin pettynyt tuohon kokeeseen. Luulen kirjoittaneeni ihan hyvän esseen, mutta aiheet olivat tällä kertaa harvinaisen tylsiä. Pidän kirjoittamisesta, kun aihe on kiinnostava, mutta tänään tuntui kieltämättä liian väkinäiseltä. No, se on nyt kuitenkin tehty.
 
En muuten maininnut aiheesta sanallakaan täällä blogin puolella, mutta pelasin Assassin's Creed III:n loppuun tässä pari viikkoa sitten. Minun on kerta kaikkiaan nyt vain saatava puhua kyseisestä pelistä. Olin kuullut siitä ennakkoon kaikenlaista, kuinka se olisi ollut hieman pettymyksellinen ja epätasainen, ja kuinka siinä olisi ollut huono juoni. Alussa ei kieltämättä napannut, mutta peli ja tarina kehittyivät loppua kohti erittäin paljon. Ja nyt minun on sanottava se: en vain pitänyt siitä, rakastin sitä. Nimenomaan sitä kovasti parjattua tarinaa, ja ennen kaikkea sen yksityiskohtia. Lorne Balfen kerta kaikkiaan ihanaa musiikkia. Maisemia ja luonnossa liikkumista. Erittäin siistejä ja hauskoja tehtäviä. Viihdyin, yllätyin, liikutuin. Täydellistä. 
 
Lisää tällaista kiitos.
 


Päivän biisit:
 


2 kommenttia:

  1. Mäkin olin tosi pettynyt niihin aiheisiin, ihan huonot oli tällä kertaa! :( Kirjoitin siitä keho-harrastusasiasta, muttei siitäkään nyt oikein saanut revittyä mitään syvällistä...

    Kauniina olet taas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä kirjoitin siitä, onko kielten opiskelu ajanhaaskausta :D

      Ja kiitos <3

      Poista