perjantai 9. toukokuuta 2014

Converse platform sneakers + muita ostoksia

 
 
Lievitin shoppailuhimoani jokin aika sitten näillä näin (valkoinenhan on uusi musta, eiku...). Olen tähän aikaan vuodesta kyllä erittäin innokas, mutta melkoisen kehno ostostelija. Pidän paljon enemmän talvisista väreistä ja kuoseista, enkä millään malttaisi siirtyä keveisiin kesävaatteisiin (kuten sanoin äidillenikin hypistellessäni jotain ihanaa tummanviolettia talviunelmaa: "En mä ole vielä valmis kesään!"). Olen muuten ollut niin pitkään muutenkin neljän seinän sisällä lepäämässä, ettei minulla varmaan ole enää mitään aavistusta siitä, mikä edes on muodissa kesävaatteiden suhteen. Perinteisistä kukkakuoseista en jaksa innostua, eivätkä minihameet ole ihan juttuni. Olen niin pihalla, kaikella tapaa. Pukeudun varmaan heinäkuussa vielä farkkuihin ja villapaitaan (Pauliina pohjoisesta, päivää).
 
Olen jonkin verran nyt taas laiminlyönyt blogiani niin sisällöllisesti kuin laadullisestikin. Ehkä nyt pian kun koulut päättyvät ehtisin lukemaan läpi jonkun valokuvaus- tai kuvankäsittelyoppaan, jotta Alice on Icen kuvamateriaali ei jäisi ihan tälle nykyiselle tasolleen. Toisekseen on paljon aiheita, mistä haluaisin kirjoittaa, mutta en oikein tiedä miten. Ehkä palaan jossain vaiheessa syvällisin tai vähemmän syvällisin aihein, mutta toistaiseksi minulla ei ole oikein mitään sanottavaa. Mitään jännää ei ole tapahtunut, mitään jännää ei välttämättä tapahdu vielä seuraavan parin viikon aikana ("Minäkö muka pessimisti?"). Palailen kuitenkin vielä toivottavasti tämän viikonlopun aikana koneen ääreen kirjoittelemaan jotain hupsua.
 
Hauskaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti