lauantai 7. kesäkuuta 2014

"Worry does nothing but steal your joy and keep you very busy doing nothing"


Mekko: Lindex, Bleiseri: H&M, Kengät: Dinsko, Koru: Pieces
 
 
Minulla on taas meneillään tällainen pidempi "tulevaisuus mietityttää"-jakso. Lomalla on ilmeisesti liikaa aikaa, kun murehtimiseenkin jää näin paljon ylimääräistä aikaa. Tänäänkin olen murehtinut kaikenlaista koko päivän. Turhaa. Murehtiminenhan ainoastaan vie ilon kaikesta ja pitää kiireisenä, eikä siitä todellakaan ole mitään hyötyä. Toisaalta olen kiitollinen, ettei minulla ole mitään oikeita murehtimisen aiheita. Tietynlaisessa mielentilassa ne pienetkin harmit tosin tuntuvat turhankin suurilta. Olen nyt esimerkiksi joutunut kestämään ihmeellisiä kommentteja ulkonäöstäni sekä sairastelemaan, taas vaihteeksi (voisin oikeasti jossain vaiheessa kirjoittaa jonkinlaisen jutun esimerkiksi ulkonäköpaineista, sillä minulla oikeasti on aiheesta jotain sanottavaa).
 
Silloin kun pieniä häiritseviä, ikäviä asioita on mielessä liikaa, pitäisi vain keskittyä ajattelemaan jotain positiivista. Pieniä, kivoja asioita, jotka saavat hymyilemään. Tällä hetkellä olen esimerkiksi iloinen siitä, että sää on kaunis ja lämmin. En ole enää kärsinyt allergiaoireista, pelasin loppuun yhden erittäin hauskan pelin ja löysin kirjastosta kiinnostavan kirjan. Pääsin eilen taas näkemään kavereita ja kävimme syömässä Kauppuri5:ssä. Tänään televisiosta tulee Da Vinci's Demons. Pääsin läpi perus- ja elementtitestit luistelussa. Sain luistelukavereiltani hauskoja titteleitä. Italian-ystäväni sai minut nauramaan. Viime kesän hyvänmielenbiisin kuuntelu kyllä piristää. Kyllä näitäkin riittää.
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti