tiistai 13. syyskuuta 2016

Kesäpäiviä kännykässä


Selasin kännykän galleriasta läpi kesän aikana ottamiani kuvia ja siinä oli ihan pakko todeta, että minulla oli todella huippu kesä. Minulla on jotenkin tapana vertailla eri vuosien kesiä toisiinsa, erityisesti niitä huonoja hyviin (2012 on jäänyt mieleen erityisen huonona, vaikka senkin aikana tapahtui kaikenlaista kivaakin), eikä tämä kesä jäänyt kyllä edellisten huippukesien varjoon. 

Aluksi ajattelin, että enhän minä matkani jälkeen muuta tehnytkään kuin käynyt töissä ja haaskannut aikaa. Kuvien perusteella olen kuitenkin muun muassa käynyt Flow Festivalilla (tosin vain sunnuntain, mutta ensimmäistä kertaa), päiväretkellä Koitelinkoskella ja silittämässä heppoja, osallistunut väriestejuoksuun, järjestänyt kavereiden kanssa huikean brunssin ja mökkiviikonlopun sekä nähnyt pari huikeaa auringonlaskua. Ehkä minulla on ollut päässäni ajatus, että onnistuneen kesän aikana pitäisi koko ajan tehdä ja kokea jotain, mutta lopulta pienetkin asiat luovat niitä parhaita muistoja.

2 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia! Siun kesä kuulostaa mukavalta, ja nimenomaan just ne pienet asiat tekee paljon :-) Flow oli varmasti kiva kokemus, haluaisin itsekkin käydä siellä!

    http://j-doitforyourself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia!

      Flow on ehkä paras festari, jolla olen käynyt. Haluan sinne kyllä ensi vuonna uudestaan!

      Poista