perjantai 23. syyskuuta 2016

New Beauty Products x4


Hiusteni kunto on parantunut merkittävästi sen jälkeen, kun aloin käyttää säännöllisesti hiusöljyjä. Aluksi käytin Moroccanoilia, mutta vaihdoin myöhemmin Wellan Luxe Oiliin, johon olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen. The Body Shopin öljy oli kuitenkin tarjouksessa Stockmannilla, joten halusin päästä testaamaan sitä vaihtelun vuoksi. Nyt vain toivon, että öljy on yhtä hyvää, kuin miltä se näyttää. 

Essien lakat ovat jo pitkään olleet suosikkejani. Kynteni eivät jostain syystä siedä useimpia geeli- tai vastaavia lakkoja, mutta Essien kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia. Joissakin sävyissä on niin hyvä ja vahva pigmentti, että yksikin kerros saattaa riittää. Lisäksi ne pysyvät hyvin ja kuivuvat melko nopeasti. Olen huono lakkaamaan kynsiä, mutta näiden lakkojen kanssa ei mene hermot.

Olen tykästynyt Macin huulipuniin, joten ajattelin testata myös heidän huultenrajauskyniään, kun tarve sellaisen ostolle ilmaantui. Kaikki punaiset rajauskynäni olivat pikkuisen liian "sinertäviä" tai tummia Lady Danger-huulipunalle. Tämä rajauskynä puolestaan on lähes oranssi, ja vähäsen minua kyllä huolettaa, teinkö rohkean virheostoksen tämän kanssa, sillä se sopii oikeastaan kunnolla vain sen yhden huulipunan kanssa. Laatuun olen kuitenkin tyytyväinen.

Viimeisenä, muttei vähäisimpänä huulipuna, jota olen metsästänyt kissojen ja koirien kanssa ympäri maailmaa: Macin Mehr-mattahuulipuna. Testasin tätä sävyä joskus lentokentällä, mutta en voinut ostaa sitä sieltä, sillä minulla oli vain kotimaan lento. Stockmannilla taas sävy oli myyty tilapäisesti loppuun. Kävin New Yorkissa ainoastaan Macy'sin Macilla, eikä heillä ollut tuota sävyä. Lopulta sävy palasi Stockan valikoimaan ja sain omani tilattua.

2 kommenttia:

  1. Tuo macin huulipuna näyttää kyllä just täydellisen sävyiseltä! kelpais! :D

    ♥: Sofia, FashionSituation

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihana! Juuri sopivan arkinen päivittäiseenkin käyttöön :)

      Poista