keskiviikko 20. marraskuuta 2013

I will wreck you


Neule: Vila, Toppi: Vero Moda, Housut: Cubus, Vyö: Mango

Tuollaisen pienen hankinnan tein tässä vähän aikaa sitten. Ostin siis Wreck This Journalin! Olin aikaisemmin vain kuullut kyseisestä kirjasesta, mutta näin sellaisen ensimmäistä kertaa kun vierailin serkkuni luona viime kuussa ja ajattelin, että tuo minun on hankittava. Tilasin noita kaksi ja annoin toisen Idalle synttärilahjaksi. Tarkoituksenamme olisi jollain tapaa dokumentoida, esimerkiksi kuvaamalla, vihkojemme tuhoamisprosessia, ja laitan sitten syntynyttä materiaalia ehkä tännekin esille, jos nyt saamme aikaiseksi aloittaa. Toistaiseksi olen suorittanut vain helpompia tehtäviä, joihin tarvitaan lähinnä vain lyijykynää ja värikyniä, mutta pitäisihän tuota heitellä seinään, pakastaa, kastella, pudotella ja vaikka mitä vielä. Tähän mennessä vihkon täyttö/tuhoaminen on kyllä ollut yllättävänkin rentouttavaa, jopa terapeuttista. Kiinnostuin jonkin verran Keri Smithin Finish This Bookistakin. Osaisiko joku kertoa minulle jotain tästä kirjasta?

Tälle päivälle on luvassa vielä kaikenlaista jännää. Koulussa pitäisi selvitä vielä äidinkielen kirjallisuuskeskustelusta ( eli toisin sanoen "iik, luokan edessä puhumista!" ), jonka jälkeen lähden balettitunnille, josta puolestaan suuntaan Finnkinolle uuden Nälkäpeli-leffan ensi-iltaan. Olen odottanut Vihan liekkien ensi iltaa jo aika pitkään. Olin jonkin verran pettynyt ensimmäiseen Nälkäpeli-elokuvaan, mutta jatko-osan traileri näytti sen verran lupaavalta, että innostuin siitä uudelleen. Lisäksi pitäisi tässä hyppytunnilla ehkä yrittää vielä tehdä sitä videopostausta tänne blogin puolelle, ja se vasta meinaakin nyt jännittää. Haluan kyllä tehdä sen videopostauksenkin vielä, mutta se on sen verran suuri harppaus mukavuusalueeni ulkopuolelle, että se saattaa vaatia jonkinasteista henkistä valmistautumista etukäteen.

3 kommenttia:

  1. Vähän hauska idea! Odotan innolla kuvia/videoita prosessista :)

    Malttamaton kyselee muuten millon kysymyspostauksen vastauksia on tulossa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahdollisesti hyvinkin pian. Vastaukset on minulla käytännössä valmiina, pitäisi vain iskeä kirjoitettu teksti bloggeriin ja lisätä kuvat. Olisin halunnut tehdä jonkinlaisen pienen videopostauksen kysymyspostauksen kaveriksi, mutta minulla ei nyt ole oikein aikaa sellaisen tekemiseen, joten joudun ehkä lykkäämään sitä. Eli joo, varmaan aika pian olisi tulossa :)

      Poista
  2. I'm loving your top, it's so cute :)

    Following u now with GFC, hope u can follow me back :))
    kisses
    www.magdalennes.blogspot.com

    VastaaPoista